Tuesday, December 11, 2012

HELLO DECEMBER !

Witajcie :),  dzisiaj w roli głównej - koszula z printem leoparda, którą pokazywałam Wam już kilka postów wcześniej, plus swoją premierę mają beżowe kozaki. Były one jedną z pozycji na mojej liście must have, aż do momentu gdy nie pojawiły się na przecenie sezonowej. Wahałam się nad kolorem, jednak ostatecznie wybór padł  na beżowe, kolor może niezbyt praktyczny na zimową aurę, ale jednak są doskonałą alternatywą dla wszystkich czarnych zimowych butów i na pewno ożywią niejedną stylizację !.



pants, boots, shirt - zara
bag - RI
belt - allegro

7 comments:

  1. Fajnie :) kopertówka świetna :)

    ReplyDelete
  2. koszula jest z zary?? widziałam identyczną w chińskim sklepie internetowym!
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się Twój outfit !! :))

    Bardzo tu sympatycznie ;)
    Obserwuję,

    www.takeabreakkk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetna koszula! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. właśnie takich butów szukałam!! w zarze chyba ich już nie ma?? świetny strój:) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :), a co do butów to na pewno były na początku wyprzedaży, także musiałabyś się rozejrzeć.

      Pozdrawiam

      Delete